蓝调BAR@网络吧

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造
Earned It(Fifty Shades of Grey) - The Weeknd

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造

sweetest:

【新世纪节奏蓝调】

今天偶然听到《五十度灰》(格雷的五十道阴影)OST,「史上最性感电影原声带」,再次充斥耳膜,情不自禁又推荐来,好听到爆!


歌词:

You make it look like it's magic
你使它看起来充满魔力
Cause I see nobody, nobody but you, you, you
除了你之外,我眼中再无他人
I'm never confused
我从未如此迷惑
Hey, hey
嘿,嘿
I'm so used to being used
我是如此习惯被你利用
So I love when you call unexpected
我爱你出乎意料的呼唤

Cause I hate when the moment's expected
因为我讨厌那种早知结果的时刻
So I'm a care for you, you, you
我会照顾你,你,你
I'm a care for you, you, you, you, yeah
我会照顾你,你,你,你,耶
Cause girl you're perfect
因为你是如此完美
You're always worth it
你永远值得这些
And you deserve it
这是你应得的
The way you work it
你完成任务的方式
Cause girl you earned it
这是你赢来的
Girl you earned it
女孩,这是你赢来的
You know our love would be tragic
你知道我们的爱将会成为一个悲剧
So you don't pay it, don't pay it no mind
你不需要为此偿付,没关系不需要你的偿付
We live with no lies
我们的生活没有谎言
Hey, hey
嘿,嘿
You're my favorite kind of night
你是我最喜欢的那种夜晚
So I love when you call unexpected
所以我爱你出乎意料的呼唤
Cause I hate when the moment's expected
因为我讨厌那种早知结果的时刻
So I'm a care for you, you, you
我会照顾你,你,你
I'm a care for you, you, you, you, yeah
我会照顾你,你,你,你,耶
Cause girl you're perfect
因为你是如此完美
You're always worth it
你永远值得这些
And you deserve it
这是你应得的
The way you work it
你完成任务的方式
Cause girl you earned it
这是你赢来的
Girl you earned it
女孩,这是你赢来的
On that lonely night
在那个可爱的夜晚
You said it wouldn't be love
你说这不会成为爱
But we felt the rush
但是我们都感受到了那样的冲击
It made us believe it there was only us
它使我们相信,那里只有我们存在
Convinced we were broken inside, inside
使我们破碎的心信服
Cause girl you're perfect
因为女孩你是如此完美
You're always worth it
你永远值得这些
And you deserve it
这是你应得的
The way you work it
你完成任务的方式
Cause girl you earned it
这是你赢来的


评论

热度(126)