蓝调BAR@网络吧

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造
Sealed With A Kiss(以吻封缄) - Dana Winner

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造

存档灵魂:

Sealed with a kiss
以吻封箴


【歌词】


Though we gotta say goodbye for the summer
虽然我们在夏季就要告别
Baby I promise you this
宝贝,我向你保证
I'll send you all my love everyday in a letter
我将在每一天的信里对你诉说我对你所有的爱
Sealed with a kiss
以吻封箴。

Yes it's gonna be a cold lonely summer
是的,这将是一个寒冷而孤寂的夏天
But I'll fill the emptiness
但我会填补空虚
I'll send you all my dreams everyday in aletter
我将在每一天的信里对你诉说我对你的所有梦想
Sealed with a kiss
以吻封箴。

I'll see you in the sunlight
我们将会在阳光下再次相遇
I'll hear your voice everywhere
你的声音将会绕着我
I'll run to tenderly hold you
我将会向你奔去,温柔的抱你
But baby you won't be there
但宝贝你不在那里。

I don't wanna say goodbye for the summer
我不想在夏季就告别
Knowing the loneliness
一想到就觉得孤独
Let us make a pledge to meet in September
让我们定下一个誓约让我们相聚在九月里
Seal it with a kiss
以吻封箴
I'll send you all my dreams everyday in a letter
我将在每一天的信里对你诉说我对你的所有梦想
Sealed with a kiss
以吻封箴。

Yes it's gonna be a cold lonely summer
是的,这将是一个寒冷而孤寂的夏天
But I'll fill the emptiness
但我会填补这种寂寞感
I'll send you all my love everyday in a letter
在每一天的信里对你诉说我对你的所有的爱
Sealed with a kiss
以吻封箴。

So we gotta say goodbye
所以我们就要告别
Sealed with a kiss
以吻封箴
I don't want to say goodbye
我不想就此告别
Sealed with a kiss
以吻封箴。


评论

热度(30)