蓝调BAR@网络吧

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造
Come Around - Rosi Golan

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造

小豆之家:

So high tonight
如斯良夜
And I don't feel like coming down
我不愿这美好的感觉消失
I could lie to you all my days
对你,我一直心口不一
But you're the one, you're the one
但你是我的唯一,永远的爱
And I'm a fool for waiting so long to let you know
我这个傻瓜,这么久才让你得知我的心意
Come around, come around
快来,快来

come around, come around to me
快来,来到我的身边
There's something in between you and I
甜甜的气息已在我们之间蔓延
Come around, come around to me
快过来,来到我的身边
you feel like breathing
你就如同我的每次呼吸
Come around, come around
快来,快来
come around, come around to me
快来,陪在我的身边
Like sunlight won't you come
你像暖暖阳光把我围绕
Lay your ray down, you're the one
你就是我的唯一
I could run, I could run for the life of me
我可以为自己的生活不停奔波
But where would that get me?
可哪里才是我的前方
Where would that lead?
谁又会在终点将我等候
I'm a fool for waiting so long
我这个傻瓜,等了你这么久
Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,来到我的身边
There's something in between you and I
这奇妙的感觉你肯定也已发现
Come around, come around to me
来吧,陪在我的身边
you feel like breathing
你就如同我的每次呼吸
Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,来到我的身边
Can't you see
你能感受吗
You're my life, life
你就是我的一切,我的一切
Ha, ah, ah, ahh

Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,来到我的身边
Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,陪在我的身边
Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,来到我的身边
There's something in between you and I
甜甜的气息已在我们之间蔓延
Come around, come around to me
来吧,来到我的身边
you feel like breathing
你就如同我的每次呼吸
Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,来到我的身边
Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,陪在我的身边
Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,来到我的身边
Come around, come around
来吧,来吧
come around, come around to me
来吧,陪在我的身边
Come around to me
永远不分离

小豆之家敬上!

评论

热度(5)