蓝调BAR@网络吧

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造
The Wolf - LEØ

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造

小豆之家:

You run like a wolf
你奔跑着 如狼一般
like the cold blood through my veins
仿佛涌动在我血管里冰冷的血液
Picking up speed as the drugs
加快了速度 就如毒药
overtake my brain
袭裹我的大脑
You howl like a wolf
你像狼一样嚎叫
like the sound in my heart
正如我心中呼唤的声音

Howing for love
你呼唤着爱情
Howing for a brand new start
呼唤着全新的开始
Falling out falling down
深陷其中 不可自拔
This lone wolf can survive in this lonely town
这只孤独的狼生活在这空寂的镇上
Apart from you,I don't want to go
没有你 我不愿独自离开
But there's nothing else for me here anymore
这里对我而言再无其他
anymore
再无其他
anymore
再无其他
How can you say that I'll be okay without your love
你怎能说失去你的爱我仍会安然无恙
should be enough to guide me through this maze
你的爱足以带我走出迷津
and I won't stray,I won't lose my way
我不会迷途 我不会迷失方向
and I won't stray,I won't lose my way
我不会迷途 我不会迷失方向
I will keep running with the wolves
我会继续奔跑 和群狼一起
The wolves
和群狼一起
The wolves
和群狼一起

小豆之家敬上!

评论

热度(12)