蓝调BAR@网络吧

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造
Gold Lion - Yeah Yeah Yeahs

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造

一个人:

Yeah Yeah Yeahs是来自纽约的一个三人乐队,享有性感与质感兼具的车库摇滚之美誉。

Gold lion's gonna tell me where the light is
金狮请告诉我光线从何而来

Gold lion's gonna tell me where the light is
光到底在哪里
Take our hands out of control
解开我们被束缚的双手
Take our hands out of control
还我们自由

Now tell me what you saw
快告诉我你看见了什么
Tell me what you saw
你看见了什么
There was a crowd of seas
这满是海洋的人群
Inside outside
内心,外在
I must have done a dozen each
我要每样做一打
It was the height I grew the weight
那是我成长的高度,重量
The shell was crushing you
你坚硬的外壳被粉碎
I've been around a few
我不停地在这几个地方打转
Tell me what you saw
快告诉我你看见了什么
I'll tell you what to
我来指引你
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ohh ohh
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ohh ohh

Gold lion's gonna tell me where the light is
金狮请告诉我光线从何而来
Gold lion's gonna tell me where the light is
光在哪里
Take our hands out of control
解开我们被束缚的双手
Take our hands out of control
让我们自由

Outside inside
内心,外在
This is a moon without a tide
在这个没有潮汐的月光下
We'll build a fire in your eyes
我们要在你的视线里点燃火把
We'll build a fire when the colors getting brighter
火光越来越耀眼
Cold desire makes a moon without a tide
褪去的月光,冰冷的欲望
Tell me what you saw
告诉我你看见了什么
I'll tell you what to
我来告诉你该怎么做
Ooh ooh

评论

热度(3)