蓝调BAR@网络吧

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造
Safe - Olivia Broadfield

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造

不会游泳的🐠🐠:

Olivia Broadfield,一位来自英国的创作型女歌手,焕发自如的嗓音,配上节奏强烈的鼓动,于是就产生了一种充满迭句、懒洋轻快的声音来慰藉伤痛的心

Safe

Oceans apart it keeps on breaking my heart
与你天海相隔这伤透了我的心
And there s nothing I can do about it
可我却无能为力
This ache inside it keeps on breaking my stride
钻心般的痛使我无法前行
And I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤

I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
In my arms tonight
只愿今晚能揽你入怀
Right from the start I knew you d capture my heart
从一开始我就知道你会俘虏我的心
There was nothing I could do about it
对此我毫无办法
Don t go so far I like you right where you are
别离我太远了我就喜欢现在这样
And I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
In my arms tonight
只愿今晚能揽你入怀
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
In my arms tonight
只愿今晚能揽你入怀
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
I just want to keep you safe
不愿让你再受一点伤
In my arms tonight
只愿今晚能揽你入怀


评论

热度(18)