蓝调BAR@网络吧

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造
Stay Don'T Leave Me - Axxis

蓝调BAR@慢摇之夜&倾情打造

庭燎:

5月21日,雨转晴。

尽管出太阳了,但我的心情愈发差了。

不想上班的心情要溢出胸口了。


Stay Don'T Leave Me

by Axxis


Time, will show us a better day
时间,将会展现给我们一个美好的时光
A better day we both could use
一个属于我们二人的美好时光
I know there's no other way
我知道没有其他办法
Another way we both would lose
可以让我们共同失去

So here we are, again
因此,我们再一次回到此地

woman and man
女人、男人
With our hearts, in hand
手捧着真心
Sinkin' in the sand
埋藏在沙滩里

Stay don't leave me, don't turn away
别走,留下陪我
Love will prove what friends are for
爱会证明朋友代表的意义

Stay don't leave me, don't turn away
留下,陪我
Love will prove what friends are for
爱会证明朋友代表的意义
What friend are for
朋友的意义

Life, plays like a funny game
生活像一场有趣的游戏
A twisted rain, falls while we pray
在我们祷告的时候突降大雨
I believe, we will love again
我相信,我们会再次相爱
And 'till the end we both will stay
并且会相伴到终点

But here we are, again
但我们再一次来到这里
Tyrin' to understand
试着去理解
What went wrong, we long
我们渴望知道,到底哪里出了问题
Cryin' out our song
嘶喊着唱出我们的爱情之歌

Stay don't leave me, don't turn away
别走,留下陪我
Love will prove what friends are for
爱会证明朋友的意义

Stay don't leave me, don't turn away
留下陪我
Love will prove what friends are for
爱会证明朋友的意义
What friends are for...
朋友存在的意义

Here we are again
我们再次相聚于此
Woman and man
女人、男人
With our hearts, we long
手捧真心
Cryin' out our song
大声唱出我们的歌

Stay don't leave me, don't turn away
留下陪我
Love will prove what friends are for
爱会证明朋友的意义

Stay don't leave me, don't turn away
留下陪我
Love will prove what friends are for
爱会证明朋友的意义

Stay don't leave me, don't turn away
留下陪我
Love will prove what friends are for
爱会证明朋友的意义

Stay don't leave me, don't turn away
留下陪我
Love will prove what friends are for
爱会证明朋友的意义
What friends are for
朋友存在的意义
What friend are for
朋友代表的意义

Da.da.la..Da.da.la..
哒哒啦哒哒啦

贡献翻译:wztshining

评论

热度(9)